غم نگاه اخرت
✯✯just me & you✯✯
غم نگاه اخرت


 

 

غم نگاه آخرت تو لحظه ی خداحافظی

گریه ی بی وقفه ی من تو اون روزای کاغذی

قول داده بودیم ما به هم که تن ندیم به روزگار

چه بی دووم بود قول ما جدا شدیم آخر کار

تو حسرت نبودنت من با خیالتم خوشم

با رفتنم از این دیارآرزوهامو می کشم

کوله بارم پر حسرت تو دلم یه دنیا درده

مثل آواره ای تنهام تو خیابون یکه سرده

تا خیالت به سرم می زنه گریم می گیره

آروم آروم دل تنگم داره بی تو میمیره

گل مغرور قشنگم من فراموشت نکردم

بی تو اینجارو نمی خوام میرم و بر نمی گردم.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت19:32---31 ارديبهشت 1392
سلام اگه میشه این آهنگو میخوام دانلود کنم

princessss
ساعت21:54---2 آبان 1391
salam mahsa joooooooooonnnnnn webwt 20 bood...kheily bahal bood ahangasham doost dashtam ....vay man az webwt kheily khosham miad bazam hatman behet sar mizanam valy behem yad bede che joory in webo sakhty ............

ونسا
ساعت19:55---11 آبان 1390
سیلام وبلاگ خوبی داری من که خوشم امد!!!

به منم سر بزنپاسخ:حتمااااااااااا


behnam
ساعت13:58---20 تير 1390
سلام مهسا جونم کجایی دلم برات تنگیده/ آخه جز تو دوستی ندارم/ مهسااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااا/ کجاییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییی؟
دوستت دارم زود بیا


behnam
ساعت13:58---20 تير 1390
سلام مهسا جونم کجایی دلم برات تنگیده/ آخه جز تو دوستی ندارم/ مهسااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااا/ کجاییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییی؟
دوستت دارم زود بیا


ایدا جون
ساعت16:11---14 خرداد 1390
سلللام......
منم ایدا جون
حتما منو یادت رفته!!!منی که تو بلاگفا با هم دوست شدیم!!!خری ئیگه بلاگفا را ول کردی و اومدی اینجا البته من خبری ندارم چه امکاناتی داره ولی باز هم دلم برات تنگ شده!!!






ادرس وبلاگم را که داری؟؟؟؟


alii
ساعت16:05---14 خرداد 1390

به منم دیگه سر نمی زنی؟؟؟


شیدوخت
ساعت16:03---14 خرداد 1390
سلامممم مهسا!!!خوبی؟
وبلاگ خیلی قشنگی داری!من تا به حال کلی وبلاگ دیدم(از دوستان) هیچ یک مثل تو نبود!!!



باید به منم یاد بدی باید چه جوری درست کرد!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| 14:58 | mahsa | |